Начало

Каякарска епопея 2 – Сърбия 2019 – Езеро Груза

Здравейте приятели и колеги, След като за 2 дни в Сърбия на Завойското езеро хванахме по един кефал и костур , а аз сериозно настинах в сряда решихме да събираме катуна и да се насочим към главната ни спирка , а именно езеро Груза , където щяхме за пръв път да вземем участие в годишното европейско състезание с каяци което дори даваше на първите двама билет за световното. Е, разбира се ние нямахме никаква идея с какво сме се захванали ...
/ / Риболов

Каякарска епопея – Сърбия 2019 – част първа Завойско езеро

Здравейте колеги и приятели, Минаха почти 2 седмици от голямата разходна на пловдивската каякаро циркова група Капо из сръбските водоеми , но емоциите не стихват :)Целта беше за първи път да вземем участие в ежегодния турнир по риболов от каяк , който събира най-добрите спинингисти риболовци и на първите двама дава право да участват във световният шампионат. На самото състезание , което беше на езерото Груза в централна Сърбия имаше цели 6 човека от България и както после се оказа ...

За щуки в края на май 2019

Здравейте читатели на Spinning365.com! Следващия материал, който ще ви представя е на щукарска тематика. Тази година имам много малко тематични излети за щука - нещо, което предните години не съм правил толкова слабо. 🙂 След страхотните ми пролетни излети на Марица и последвалото закриване на риболова отново там, търпеливо зачаках да падне забраната за риболов на щуки. По традиция откриването на щуколова в България стартира на 01.05. всяка година. Е, моето откриване се състоя доста по-късно през месеца - на ...
/ / Риболов, Щука

Пролетен риболов по Марица 2019 – 2

Резултатите от излетите ми по Марица, в началото на 2019-та, бяха отлични!! Това го казвам с не малка скромност, защото което си е вярно, си е вярно. Успях да уловя страхотни и борбени риби. Предстоеше влизането на пролетната забрана за риболов на 15.04.2019 и трябваше да закрия риболова, съвсем условно. 🙂 За последно бях ходил на реката на 30.03.2019. Тогава треснах един кефал близо 50-те сантиметра, което ми даде стимул и надежда да потърся за последно желания трофей - над ...

Пролетен риболов по Марица 2019

Време е за нова доза маришки риболов. 🙂 Излетите "По Марица през март 2019" бяха доста успешни. Бях напипал кефали и измежду тях по някой сом! Ключът към този успех не бе само опита и упорството ми, но и примамката - пасивен силикон на Fanatik в размер от 3 инча с подходяща кука и проходна чебурашка. Закономерно реших да увелича в кутията си цветовата гама от Larva-та, като за целта накупих още куки и чебурашки. Куката, която ползвам е тип ...

Странна слука с примамка Jackson Daniel 3 грама

Здравейте колеги, От много време на съм писал , не че няма какво , просто все не остава време за това , а и в излетите няма нищо кой знае какво за отбелязване. Все пак тази събота (20.07) се случи нещо изключително интерсно и ще  е срамота да не го опиша .С колега отидохме на яз. Пясъчник да разходим каяците и да му обясня това онова за новият му каяк и сонар 🙂 След като поработихме рано сутрин , за да му монтираме ...

По Марица през март 2019

Три уикенда след последния ми успешен риболов на Марица през февруари отново бях по реката в търсене на дебелите зимни кефали. През март времето отново беше слънчево и топло, като температурите се повишаваха и се запролетяваше доста бързо. Част от хищниците вече бяха забранени за риболов, поради навлизането им в размножителен период, което вече стесняваше таргета и опразваше кутиите откъм примамки. Датата е 10.03.2019. Към 13 часа напече слънцето и аз се появих на дашното място, на което през последните ...

В тръсене на костури през март 2019

С оглед на хубавото и топло време през март, реших да потърся костурите - ей така за забава между риболова на дебели маришки кефали. 🙂 Първият ми костурски излет бе на 04.03.2019. Тъй като във водоемът имаше и бяла риба, заложих на спининг FilStar Jig Master в по-лекия му вариант от 742М с тест 5-21 гр. Не се знае откъде ще "излезе зайчето", затова реших така да подходя. С голям ентусиазъм пристигнах сутринта след 7 часа на язовира. Риболовът не ...

По Марица през февруари 2019

Здравейте, приятели, на спининговия риболов! Лека-полека започвам да добавям в блога излетите си, които направих от началото на годината. Имам да ви покажа доста интересни моменти. Улових страхотни и борбени риби, като риболова тази година потръгна отлично в първите месеци от новата година спрямо миналата, когато беше пълна трагедия - "Слабо начало на 2018-та".Началото на 2019-та година беше изключително топло спрямо предходните години. През януари бях направил един единствен излет - капо на Марица. Това обаче не ме отказа и ...

Риболов в края на 2018

Чудех се как да оформя финала на излетите си за 2018 г. и реших да бъде по-обзорно и кратко, с оглед на това, че вече измина доста време, а и то няма чак толкова неща за разказване. В края на 2018 г. направих четири излета по нашите водоеми, като последния от тях бе доста успешен с малко по-големи риби. През последния уикенд на ноември посетих един язовир, на който за пръв път имах възможността да половя. Бях се приготвил с ...

Марицалайт през ноември 2018

Все едно бе вчера, а всъщност лових преди цели шест месеца. Малко поспрях с репортажите, че все други ангажименти имам, но ето, че вече имам време да допълня на блога как завърши риболовната година за мен. 🙂 Ноември месец настъпи, а есента напредваше. Зелените цветове отсъпваха на жълтите. Сутрините ставаха все по-студени, но пък през деня беше все още сравнително топло за сезона. През ноември успях да направя два излета по река Марица. На 06.01.2018 бях от 08:00 часа сутринта ...

Марицалайт през октовмри 2018 – 2

Излетите ми по Марица в края на октомври продължиха. Стимул затова ми бе излета от 21.10.2018, както и подобрението на атмосферните условия и затоплянето. От предния излет видях, че имах много добра слука на пасивен силикон и реших, че смело ще заложа при следващите си риболови на такъв тип примамки. Спомних си, че в шкафа с примамките имах два неразопаковани пакета, на точно такъв тип силикон, които повече от година седяха там и.... май чакаха да им дойде реда. 🙂 ...

Марицалайт през октовмри 2018

21.10.2018 година - един от хубавите дни през октомври за риболов. Малко след 12 на обяд съм вече на Марица, около Пловдив, с лайтовката. Не бях ходил там вече повече от месец. Видимо нивото се беше вдигнало значително, а водата - поизстинала. За мен октомври месец е един от най-успешните месеци за риболов по реката. Тогава започва голямото есенно хранене на хищниците и слуката се повишава значително. Тогава може да се очакват отлични успехи на всички видове хищници, които я ...

За костури през октомври 2018

За костури последно бях ходил в края на лятото - 9-ти септември. Тогава се бях разцепил от риболов на бодлоперки с плиткогазещи воблери и силикони. Датата е 07.10.2018 - почти месец след последното ми посещение на една от любимите ми вече костурски дестинации. Есента вече бе настъпила и времето чувствително захладня. Слънцето не бе вече така жарко, а изведнъж над страната се беше настанил неканен студен фронт. Инфото за дестинацията ми бе изключително отчайващо, но въпреки това се запътих рано ...

По гръцкото море през октомври 2018

3 часа сутринта на 6.10.2018 г. - само рибари, пиянки и луди хора има по улиците на града. 😀 Тръгваме на път, двамата с Мишо, към Гърция. През работната седмица получваме отзиви за добри риболови, което ни мотивира да идем да пробваме късмета си в търсене на морските хищници от брега. 🙂 Явно пасажите са приближили брега да кльопат. Рано сутринта на КПП-то имаше два-три автомобила и бързо преминахме в гръцко. Малко преди 05:00 часа сме на локейшъна по северното ...

Почивка в Дидим, Турция 2018

Както бях споменал в предните си репортажи, през септември месец всеки уикенд бях на някъде за риба. В този репортаж ще ви поразкажа за почивката си в Турция и няколкото морски излета, които направих там. Туристическа почивка в комбинация с възможност за риболов винаги ме привличала страстно - интригата е много голяма! Да посетиш някое ново местенце, около което има и условия за риболов е нещо супер готско, а също и на място, на което ходиш един път годишно. Отново ...

За костури през лятото 2018 – 7

8-ми срещу 9-ти септември..., но 2018-та. 🙂 Вечерта умувам дали да отида на сутринта отново за костури, като този път да съм по-рано из плитчините... или пък да взема да се наспя юнашката до 12 на обяд. 🙂 Нагласям "рибарската аларма" за сутрешно ставане с идеята, ако ми се спи много да я заглуша. Крастата е по-силна от мен и рано сутринта съм вече в колата, пътувайки към костурската дестинация. Пристигам на плитчините, а там свободно - няма още рибари ...

За костури през лятото 2018 – 6

Датата е 8-ми септември - отново хубав и слънчев уикенд. Времето - идеално за риболов, а дестинацията, която избрах бе костурската. Време бе за следващия ми набег по язовира. Не бях ходил там от 12-ти август - почти месец.Този път реших да разнообразя риболова и да отида да ловя в плитчините, а не в дълбокото, както на предните излети. Жадувах за динамичен риблов с воблери - предимно с повърхностни примамки, но ако не стане работата, то поне с туичингови. Малко ...

Марицалайт през септември 2018

Здравйте и за много години приятели и читатели на Spinning365.com!Аз продължавам да допълвам към блога излтетите си от миналата година, защото има още какво да се покаже и разкаже. Септември месец бе много силен откъм излети при мен. Слука имаше и малка част от нея вече ви я показах в предните репортажи. Всеки уикенд бях на някъде в търсене на хищниците - за пъстърви, костури, бели риби, морски твари и... по Марица край Пловдив. За целия месец направих едва два ...

За бодлоперки 2018 – 2

Денят е събота - първи септември, а водоема язовир Пясъчник! Не бях ловил там от първи август. И този път целта на посещението ми бе проверка на активността на белите риби и костурите. Бях отишъл сутринта, като смятах да ловя докъм 11 часа. Слънцето вече се бе показало малко над хоризонта, когато започнах да търся бодливите хищници - някъде към 7 часа. Внимателно наблюдавах водната повърхност за хищническа активност, като във всеки един момент бях готов да извадя от кутията ...

За балканки 2018 -2

Ах тия балканки.... 🙂 Въпреки, че предния излет не бе кой знае какво и слуката не беше голяма, реших да дам още един шанс на балканките. Бяха изминали почти 3 седмици откакто ги бях потърсил за последно. Денят бе празничен - 6-ти септември! Малко преди 8 часа бях на реката, а там имаше и други колеги, които като мен отбелязваха националния празник, първом с риболов. 🙂 Настаних се на перспективен вир и първия ми избор за примамка бе воблер - Storm ...

За балканки 2018

Средата на декември е. Навън времето е лошо - студено е, вали дъжд, а някъде из страната и виелици се вият, та какъв по-хубав повод от това да седна и да драсна набързо един летен репортаж. 🙂 Така и така този уикенд не остана време за риболов, то поне едно разказче да спретна... и то какво само - за пъстърви, които към момента са в забрана, поради настъпването на размножителния им период. 🙂 Бях ви споменал, че в края на ...

За костури през лятото 2018 – част 5

Продължавам с публикуването на костурските ми набези. Предният излет е вече в историята и е време за пети епизод. 🙂 На следващата сутрин (12.08.2018) отново цъфнах на язовира около 9 часа. Този път бяхме с Мишо. 🙂 Още при първите подавания индикирахме кълванета - бодлоперите бандюги отново бяха там! Разбира се, пак печелившата примамка бяха силиконите, в случая Pontoon 21 - Awaruna в размер от 2,5". Рибките се нижеха на куката почти една след друга. Ето на - още един костур ...

За костури през лятото 2018 – част 4

Привет на всички! След обзорното отклонение за излетите ми по Марица през август, продължавам  с поредицата репортажи за костурските ми набези през това лято. Слуката бе отлична и има още какво да се покаже. 🙂 Отново ми предстоеше риболовен уикенд. Датата е 11.08.2018 - събота. Плановете ми бяха да се разцепя от костурски риболов. Тъй като вече си бях напипал солиден "залеж" от костури, търсенето на каквито и да е други хищници бе зарязано. На прицел отново бяха бодливците и ...

Марицалайт през август 2018

Лятото отдавна отмина, но моите летни репортажи продължават. Липсата на време за писане е виновник за това закъснение и надявам се ме разбирате правилно. 🙂 Все пак, "отовори ли се прозорец" сядам и драскам, защото има какво да се разкаже и покаже. Този път ще ви представя нещо по-различно от летните ми костурски набези. Ще оформя един обзорен материал, посветен на августовските ми излети по река Марица около Пловдив. Хванах основно кефал и малки щуки. Като цяло обаче слуката ми ...

Морски прикючения – част 3

Всяко хубаво нещо имало начало и край - само саламът имал два края казват умните хора , та Албанската ми епопея отиваше към своя край. Морската епопея в последният си ден доказа максимата ,че никога не е късно за финално хвърляне  и винаги последното хвърляне е пред последно защото.... Ами защото може това тотално да ви промени не само деня , но и цялата риболовна почивка... Но за това след малко 🙂 След пропуснатият ден , в които уж трябваше ...

За костури през лятото 2018 – част 3

На следващия ден, след супер успешния излет, отново се насочих към залежа от костури. Към 06:30 часа сутринта вече пътувах, като в главата ми се въртяха мисли дали бодливците още ще са групирани там или ще са се преместили. Само един час път с автомобил ме делеше от това да науча отговора на този екзистенциален въпорс. Интригата не беше никак малка. Малко преди 07:30 часа бях на язовира, Доста риболовци от различни краища на страната вече замятаха въдици. Виждайки това ...

Морски приключения – част втора

Време е да продължим с разказа за първите ми перипетии на морето и ден втори от потатянето на гемията 🙂 След 13 часа път и първото топване в морето с новата ми риболовна машина Hobbie Compass , че и риба успях да хвана дойде време да се настаним и да анализираме риболова и да се огледаме какво що , както и да се подготвим за следващите няколко дни риболов. За съжаление докато част от уловът беше във фурната , прогнозата ...

За костури през лятото 2018 – част 2

Привет на всички! Костурските ми похождения продължават и в този фото разказ. През последния уикенд на юли месец направих два много силни излета, намирайки точно това, което търсех - стабилна популация с размери по-големи от стандартната педарка. По обед пристигнах на язовира, научавайки преди това, че тук-там излизал все пак по някой хубав костур. Ами нека се пробвам и аз. Това бе четвъртия водоем, който посетих през лятото, в "сондиране на залежи" от костур. Базирах се на стената, тъй като ...

Морски приключения част 1

Здравейте приятели и колеги, Когато в края на миналата година смених  старото си Малибу Стелт 9 за топлият тогава Hobbie Compass  беше ясно ,че рано или късно този страхотен каяк ще се  стигне до морето , но пък първото му топване да е чак в Йонииско море - те това не беше предвидено , но пък се случи. Един приятел , с които не се бяхме въждали повече от 3 години подаде сигнал ,че ще заминава за риболовна атака в ...